Usługa montażu w domu

Robiąc zakupy w naszym sklepie, zakupione przez Ciebie drzwi zostaną wniesione do wskazanego przez Ciebie pomieszczenia. Oferujemy również możliwość zamówienia dodatkowej usługi budowlano-montażowej. Usługa dostępna jest na terenie Polski.

Zapoznaj się z warunkami regulaminu sprzedaży usługi budowlano – montażowej.

Jak można zamówić usługę montażu?

Wystarczy zaznaczyć odpowiednią opcję podczas składania zamówienia. Dodaj wybrane drzwi do koszyka, a następnie po przejściu do koszyka wybierz opcję „dostawa i montaż”. Należy również potwierdzić regulamin sprzedaży usługi budowlano montażowej – co wiąże się z potwierdzeniem spełnienia warunków zawartych w regulaminie. Dopłata za usługę zostanie doliczona do całkowitej ceny.

Ile wynosi dopłata za montaż?

Dopłata za usługę montażu uzależniona jest od ilości drzwi oraz ich rodzaju. Dopłata zostanie automatycznie naliczona po wybraniu opcji „dostawa i montaż” po przejściu do koszyka. Dopłaty do usługi kształtują się następująco:

  • 90 zł kosztu podstawowego + 200 zł za każde pojedyncze drzwi
  • 90 zł kosztu podstawowego + 400 zł za każde podwójne drzwi

Co obejmuje usługa montażu?

Usługa montażu obejmuje montaż drzwi i systemu przesuwnego zakupionego w sklepie internetowym Reno. Montaż drzwi przesuwnych wykonujemy na terenie Polski. Instalacja zostanie wykonana przez przeszkolonych profesjonalistów, zgodnie z instrukcjami producenta.

Dla jakich produktów dostępna jest usługa montażu?

Usługi montażu wykonywane przy współpracy z profesjonalną firmą obejmują tylko standardowe konfiguracje drzwi z systemem przesuwnym.

Usługa montażu nie jest dostępna dla:

  • instalacji na wieszakach sufitowych
  • instalacji na wieszakach bypass
  • produktu „LARA z lustrem (90 x 210)” z wysyłką 7 dni

W przypadku powyższych produktów prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta, aby dokonać indywidualnej wyceny montażu oraz potwierdzić możliwość jego wykonania.

Jak długo trzeba czekać na termin dostawy i montażu? 

Kiedy drzwi są już wyprodukowane i odebrane przez kuriera, zostaje ustalony termin dostawy. Dostawa następuje w ciągu około 6-8 tygodni od momentu opłacenia zamówienia. Ekipa montażowa skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia dogodnego terminu montażu. W zależności od regionu kraju oraz ilości zamówień montaż może odbyć się w ciągu 1-2 tygodni od momentu dostarczenia drzwi.

Ile trwa montaż?

Doświadczonemu montażyście, montaż pojedynczych drzwi powinien zająć do 90 minut, jeżeli nie ma żadnych niespodziewanych przeszkód lub uniedogodnień.

Jakie są wymagania wstępne przed montażem? Co należy przygotować?

Aby zapewnić prawidłowy i sprawny montaż niezbędne jest dokładne rozpoznanie warunków technicznych miejsca instalacji. W tym celu należy wypełnić Ankietę przygotowanie do montażu, która pozwoli zebrać te wszystkie informacje.

W zależności od specyfiki pomieszczenia mogą być potrzebne dodatkowe elementy, których nie ma w standardowym zestawie. Elementy te należy dodatkowo zakupić. Ankieta przygotowania do montażu pozwoli określić, które akcesoria będą potrzebne.

Montażysta będzie mieć ze sobą wszystkie narzędzia potrzebne do montażu.

Jak przygotować pomieszczenie do usługi montażu?

Pomieszczenie, w którym będą montowane drzwi, powinno być przygotowane i oczyszczone. Najlepiej jeśli znajdzie się odpowiednio dużo wolnej przestrzeni, aby ułatwić czynności montażowe i manewrowanie drzwiami. Przestrzeń należy oczyścić, a meble i przedmioty zabezpieczyć przed ewentualnym zakurzeniem lub uszkodzeniem.

Jakie są warunki pomyślnego i bezpiecznego montażu drzwi?

  1. Otwór drzwiowy powinien być obrobiony gipsem, tynkiem ewentualnie założony tunel.
  2. W miejscu montażu prowadnic nie mogą być belki stalowe, kable elektryczne. Wiedza na temat elementów znajdujących się w ścianie jest po stronie klienta.
  3. Na ścianach w miejscu, gdzie będą przesuwały się drzwi nie może być żadnych występów, półek, kinkietów, itp. Dopuszczalne są niewielkie elementy (gniazdka elektryczne, włączniki światła), które nie wystają na ponad 1,5 cm.
  4. W podłodze nie powinno być instalacji wodnej, oraz ogrzewania podłogowego, w które monter może się wwiercić podczas montażu prowadnika dolnego. Klient powinien przekazać informację, na jaką głębokość można wywiercić otwór. W przypadku przewiercenia instalacji przez montera, jeżeli wcześniej nie został on poinformowany o zaistniałych okolicznościach, monter nie ponosi odpowiedzialności.
    Aby uniknąć problemów związanych z instalacjami podłogowymi, możliwe jest zakupienie prowadnika dolnego montowanego do ściany lub przyklejenie prowadnika dolnego do podłogi.
  5. Ściana powinna być w pionie. Jeżeli ściana będzie miała odchylenie od pionu to między drzwiami a ścianą będzie nierówna szczelina, za co monter nie ponosi odpowiedzialności.
  6. Podłoga powinna być wypoziomowana. Brak wypoziomowanej podłogi skutkuje nierówną szparą między drzwiami a podłogą. Podczas instalacji monter będzie bazował się od najwyższego punktu tej podłogi, a za nierówności nie bierze odpowiedzialności.
  7. Ściana powinna unieść ciężar drzwi. Klient powinien upewnić się, że zakupione drzwi mogą być bezpieczne zamontowane na danym rodzaju ściany. Należy wziąć pod uwagę wytrzymałość konstrukcyjną ściany, wagę drzwi oraz model systemu przesuwnego. Więcej szczegółów w artykule: Rodzaj ściany a nośność systemów przesuwnych.
  8. Brak możliwości montażu spowodowany nieprzygotowaniem pomieszczenia pod montaż skutkuję opłatą postojową w wysokości 100 zł netto.

Czy ekipa serwisowa może odmówić wykonania montażu?

Jeśli miejsce montażu drzwi przesuwnych nie spełnia odpowiednich warunków technicznych lub nie jest odpowiednio przygotowane, ekipa montażowa może odmówić wykonania montażu. Przykłady niewłaściwych warunków mogą obejmować nieodpowiednie wymiary, uszkodzone ściany lub niewłaściwą konstrukcję (np. ściana z karton-gipsu i zbyt ciężkie drzwi).

Ekipa montażowa może również odmówić wykonania usługi montażu w przypadku braku wszystkich niezbędnych elementów montażowych, które należało wcześniej zakupić zgodnie z wypełnioną Ankieta przygotowania do montażu.

Czy można dodać usługę montażu po złożeniu zamówienia?

Jeśli zapomniałeś dodać usługę montażu, skontaktuj się bezpośrednio z nami. Jeśli drzwi nie zostały odebrane przez kuriera, będziemy w stanie Ci pomóc.