Dostawa, reklamacje, zwroty
Czas realizacji zamówienia
Czas realizacji zamówienia liczy się od dnia otrzymania zapłaty do dnia wysłania zamówionych produktów.
W przypadku drzwi ze standardowej oferty, dostępnej w sklepie internetowym reno-reno.pl, czas realizacji wynosi 8 tygodni, chyba że wyszczególniono inaczej. W przypadku drzwi na indywidualne zamówienie (inny rozmiar, inny kolor lub inny model) oraz drzwi z Systemem Top wyższych niż 230 cm, czas realizacji wynosi 12 tygodni.
Do czasu realizacji zamówienia nie wlicza się okresu świątecznego od 23 grudnia do 6 stycznia, pierwszych dwóch tygodni sierpnia oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
Koszty dostawy i montażu
Koszty dostawy drzwi przeswunych jednoskrzydłowych
PRODUKT / USŁUGA | dostawa drzwi (jedno skrzydło) | usługa montażu (jedno skrzydło) |
DOSTAWCA USŁUGI | kurier Zadbano | grupa montażystów |
CZAS REALIZACJI | wysyłka w 6-8 tygodni ** | w ciągu 1-2 tygodni od dostarczenia drzwi |
KOSZT: drzwi drewniane < 50 kg * |
200 zł (+100zł za każde kolejne drzwi) |
290 zł (+200zł za każde kolejne drzwi) |
KOSZT: drzwi drewniane > 50 kg *; |
250 zł (+125zł za każde kolejne drzwi) |
290 zł (+200zł za każde kolejne drzwi) |
* wagi drzwi przesuwnych - specyfikacja (pdf)
** 8-10 tygodni dla drzwi z systemem Top o wysokości powyżej 230 cm
Koszty dostawy drzwi przesuwnych dwuskrzydłowych
PRODUKT / USŁUGA | dostawa drzwi dwuskrzydłowych | usługa montażu (drzwi dwuskrzydłowe) | |
DOSTAWCA USŁUGI | kurier Zadbano | zespół profesjonalnych montażystów | |
PRZEWIDYWANY CZAS REALIZACJI | wysyłka w 6-8 tygodni * | w ciągu 1-2 tygodni od dostarczenia drzwi | |
KOSZT | drzwi dwuskrzydłowe |
300 zł (+200zł za każde kolejne drzwi) |
490 zł (+400zł za każde kolejne drzwi) |
* 8-10 tygodni dla drzwi z systemem Top o wysokości powyżej 230 cm
Koszty dostawy systemów przesuwnych i akcesoriów
SPOSÓB WYSYŁKI | DPD | |
PRZEWIDYWANY CZAS WYSYŁKI | 48h w dni robocze * | |
CAŁKOWITY KOSZT WYSYŁKI | systemy drzwi przesuwnych |
34.44 zł (44.44 zł za pobraniem) |
klamki, zamki, małe akcesoria |
14.76 zł (24.76 zł za pobraniem) |
* dla systemów standardowych, 7 dni dla klamek Fusion
Jak przebiega dostawa drzwi?
KROK 1 – Rejestracja
Gdy drzwi zostaną wyprodukowane i przekazane do wysyłki dostaniesz o tym informację razem z kodem śledzenia przesyłki. Teraz drzwi czekają na odbiór.
KROK 2 – Odbiór
Drzwi zostają odebrane przez kuriera z firmy DTS, a następnie zostanie ustalony termin dostawy do Ciebie. Zazwyczaj dostawa następuje w czasie 2 dni, ale może zająć do 5 dni. Jeżeli wskazany termin Ci nie odpowiada, będziesz mieć możliwość jego jednorazowej zmiany. Dokona się to za pomocą panelu firmy DTS.
KROK 3 – Transport
Drzwi są w drodze do Ciebie! Możesz na bieżąco śledzić gdzie się znajdują na podstawie interaktywnej mapy firmy DTS. W ramach systemu powiadomień mail/sms będziesz na bieżąco z godziną dostawy oraz w kontakcie z kurierami.
KROK 4 – Dostawa
Teraz dwuosobowy zespół dostarczy do Ciebie przesyłkę. Dzięki dostawie z wniesieniem będziesz mógł cieszyć się zamówionym produktem bezpośrednio po dostawie. Drzwi zostaną wniesione pod wskazane adres przez doświadczony, dwuosobowy zespół, niezależnie od piętra na którym mieszkasz! Przesyłka zostanie rozpakowana, ustawiona we wskazanym miejscu a zbędne opakowania zabrane przez kurierów. Jeżeli nie chcesz aby drzwi były rozpakowane to należy przekazać to kurierom.
Prosimy o sprawdzanie przesyłki w obecności kuriera, w szczególności gdy Przedmiotem Zamówienia są drzwi. Jeśli przesyłka jest uszkodzona, należy odmówić przyjęcia przesyłki oraz spisać protokół opisujący zaistniałe wady na druku udostępnionym przez kuriera, oraz sporządzić dokumentację fotograficzną. Brak protokołu może skutkować odmową uznania reklamacji.
Jeśli przesyłka nie ma widocznych śladów uszkodzeń, zalecamy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki w obecności kuriera. Należy rozpakować paczkę i sprawdzić, czy Przedmiot Zamówienia jest zgodny ze złożonym zamówieniem oraz, czy posiada ślady uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub stwierdzenia uszkodzeń należy spisać protokół, który powinien podpisać kurier.
KROK 5 – Reklamacje
Po odebraniu przesyłki należy sprawdzić jakość produktu oraz zgodność zamówienia z przesyłką. Jeśli brakuje elementów, drzwi mają wady lub są uszkodzone, bezzwłocznie skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, korzystając z formularza zgłoszenia reklamacji. Dołącz do formularza zdjęcia oraz protokół kuriera.
Późniejsze zgłoszenie uszkodzeń bez oględzin drzwi po odbiorze przesyłki może uniemożliwić złożenie reklamacji, jeżeli uszkodzenie mogło powstać w trakcie, gdy drzwi znajdowały się już w miejscu przeznaczenia.
Formularz zgłoszenia reklamacji znajduje się tutaj: https://www.reno-reno.pl/reklamacje-i-zwroty/
Jak przebiega dostawa przesyłek innych niż drzwi?
KROK 1 – Nadanie
Gdy paczka zostanie przygotowana i przekazane do wysyłki dostaniesz o tym informację razem z kodem śledzenia przesyłki. W ciągu 24h kurier DPD odbierze przesyłkę i ruszy ona w drogę do Ciebie
KROK 2 – Dostawa
Dostawa zazwyczaj następuje kolejnego dnia po odebraniu przesyłki, ale może trwać do 3 dni. Dostaniesz informację od DPD, kiedy dostawa jest planowana. Jeżeli ten termin Ci nie dopowiada masz możliwość zmiany terminu dostawy bezpośrednio w DPD.
Prosimy o sprawdzanie przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad opakowania – urwania opakowania, wykrzywienia długiego elementu (prowadnicy), należy odmówić przyjęcia przesyłki oraz spisać protokół opisujący zaistniałe wady na druku udostępnionym przez kuriera, oraz sporządzić dokumentację fotograficzną. Brak protokołu może skutkować odmową uznania reklamacji.
Jeśli przesyłka nie ma widocznych śladów uszkodzeń, zalecamy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki w obecności kuriera. Należy rozpakować paczkę i sprawdzić, czy Przedmiot Zamówienia jest zgodny ze złożonym zamówieniem oraz, czy posiada ślady uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia niezgodności lub stwierdzenia uszkodzeń należy spisać protokół, który powinien podpisać kurier. Brak protokołu może skutkować odmową uznania reklamacji.
KROK 3 – Reklamacje
Jeśli artykuł ma wady lub jest uszkodzony, zgłoś reklamację. Aby umożliwić nam rozpatrzenie Twojej skargi tak szybko, jak to możliwe, najpierw skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, korzystając z formularza zgłoszenia reklamacji. Dołacz do formularza zdjęcia oraz protokół kuriera.
Formularz zgłoszenia reklamacji znajduje się tutaj: https://www.reno-reno.pl/reklamacje-i-zwroty/
Zasady odstąpienia od umowy
W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest produkt prefabrykowany (system przesuwny, akcesoria), klienci mają prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Koszty bezpośredniego zwrotu towarów spoczywają na kliencie (chyba, że reno-reno.pl wcześniej zgodził się je zapłacić).
W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia jest produkt nieprefabrykowany, np. drzwi, powyższe prawo do odstąpienia od umowy nie jest dostępne dla konsumenta.
Aby umożliwić nam rozpatrzenie Twojej skargi tak szybko, jak to możliwe, najpierw skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, korzystając zformularza na stronie https://www.reno-reno.pl/reklamacje-i-zwroty/.
W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy Klient ma obowiązek zwrócić towar na adres:
Reno sp. z o.o.
ul. Równa 1
05-462 Majdan
Reklamacje
Jeśli artykuł ma wady lub jest uszkodzony, zgłoś reklamację.
Aby umożliwić nam rozpatrzenie Twojej skargi tak szybko, jak to możliwe, najpierw skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta, korzystając zformularza na stronie https://www.reno-reno.pl/reklamacje-i-zwroty/.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
Oferta z darmową dostawą lub montażem w cenie
Oferta z darmową dostawą lub montażem w cenie rozpoczyna się w dniu 01.07.2024 r. i trwa do 31.07.2024. Dotyczy tylko zamówień z wysyłką na adresy zlokalizowane na terenie Polski.
Usługi montażu będą wykonywane począwszy od września 2024 r.
Skorzystanie z promocji następuje poprzez złożenie zamówienia na drzwi przesuwne, wybraniu odpowiedniej opcji w koszyku oraz opłaceniu zamówienia.
Po złożeniu zamówienia i przejściu do kasy należy wybrać jedną z dostępnych opcji: „Dostawa i Montaż w cenie” – oznaczającą usługę dostawy oraz doliczenie kosztów za usługę montażu; „Darmowa Dostawa” – oznaczająca usługę dostawy bez usługi montażu.
Oferta nie dotyczy produktu „LARA z lustrem (90 x 210), z wysyłką 7 dni”, oraz wszystkich niestandardowych rozwiązań (w tym rozmiaru większego niż oferowany na stronie sklepu).
Oferta nie łączy się z innymi promocjami oferowanymi w Sklepie internetowym.
Dla drzwi zakupionych w Ofercie nie obowiązuje prawo do rekompensaty za przekroczenie czasu realizacji zamówienia.