Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Techniczne przechowywanie lub dostęp są ściśle niezbędne do uzasadnionego celu, jakim jest umożliwienie korzystania z określonej usługi wyraźnie żądanej przez abonenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu za pośrednictwem sieci komunikacji elektronicznej.
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Techniczne przechowywanie lub dostęp wykorzystywane wyłącznie do celów statystycznych.
The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Techniczne przechowywanie lub dostęp są wymagane do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Krzysztof –
Jakość wykonania odbiega od rzeczywistości. Obsługa klienta jest najgorsza jaką dotychczas spotkalem.
Reklamacja złożona w lutym i do dzisiaj nie ma zwrotu pieniędzy jak i również żadnego kontaktu z firmą Reno.
Nie polecam firmy jak i również produktu.
RENO :
Panie Krzysztofie, bardzo nam przykro, że nasz produkt nie spełnił Pana oczekiwań. Usterki mogą pojawiać się na każdym etapie realizacji zamówienia, a więc czasami trudno nam zweryfikować, czy dany produkt odbiega od naszych standardów. Są to sytuacje sporadyczne, dlatego tym bardziej żałujemy, że musiał Pan doświadczyć jednej z nich 🙁
Ciągle pracujemy nad tym, aby nasz kontakt z klientem był jeszcze bardziej sprawny i płynny. Zapewniamy, że wyciągamy wnioski z każdego niepowodzenia na tym polu. Opóźnienie zwrotu musiało być wynikiem niedopatrzenia i również nie powinno było się wydarzyć. Uprzejmie prosimy o kontakt oraz podanie numeru reklamacji, natychmiast sprawdzimy, jaki jest jej status.